Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67, 00-838 Warszawa
Biuro otwarte: pn.-czw. 9:00-17:00, pt. 9:00-16:00. Tel.: +48 22 528 51 00
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli zmieniła się data rozpoczęcia i/lub zakończenia podróży lub chcecie Państwo dokonać innej zmiany/korekty na swojej umowie, prosimy o zgłoszenie tego faktu poprzez formularz kontaktowy lub zgłoszenie prośby o zmianę do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl.
Jeśli ubezpieczenie zostało kupione równocześnie z biletem lotniczym prosimy o zgłoszenie prośby o zmianę bezpośrednio do partnera, u którego został zakupiony bilet wraz z ubezpieczeniem.
Wszelkie inne zmiany w umowie ubezpieczenia prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy lub do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl.
Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 276 26 00.
Po otrzymaniu zgłoszenia rozpoczynamy proces jego weryfikacji. W przypadku kompletnego wniosku, wydajemy decyzję niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia roszczenia.
Jeżeli wydanie decyzji w ww. terminie nie będzie możliwe, niezwłocznie poinformujemy osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takim przypadku, decyzję wydajemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania ostatniego brakującego dokumentu/informacji.
Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Można również do nas zadzwonić pod numer 22 276 26 00. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy. Nie ma potrzeby spotykania się z agentem ubezpieczeniowym, ani dostarczania wyników badań lekarskich.
Na pytania związane z ofertą korporacyjną odpowiedzą nasi dyrektorzy sprzedaży działający w większych miastach Polski:
Iwona Białogłowska – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska południowa
Ewelina Franczuk – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska zachodnia
Arkadiusz Obiegły – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska północna
Paweł Polniak – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Dolny Śląsk
Marek Gurbała – Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych, Polska centralna
Jan Drożdż – Regionalny Koordynator Sprzedaży, Polska centralna
oraz
Katarzyna Michalczyk – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Jacek Sidorowicz – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Wojtek Jackowski – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych.
Konsument ma prawo do skorzystania z trybu pozasądowego rozwiązywania sporów, zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).
Ponadto w przypadku umowy ubezpieczenia zawieranej przez Internet, konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów i złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Odszkodowanie wypłacamy, jeśli rezygnacja z wyjazdu nastąpi z powodu:
- Zachorowania ubezpieczonego na covid-19 i związanym z tym pobytem w szpitalu,
- śmiercią członka rodziny ubezpieczonego lub członka rodziny współuczestnika podróży, w tym śmierć spowodowana zachorowaniem na covid-19,
- objęciem ubezpieczonego i/lub współuczestnika podróży przez lokalne służby sanitarne obowiązkową kwarantanną lub izolacją, w zależności od wybranego wariantu.
- odmową wpuszczenia na pokład samolotu ubezpieczonego i/lub współuczestnika podróży z powodu objawów infekcji wskazujących na zakażenie covid-19, w zależności od wybranego wariantu.
W pierwszej kolejności należy zadzwonić do Centrum Assistance: +48 22 483 39 70 i przekazać informacje o zdarzeniu.
Ubezpieczenie LIABILITY PROTECT obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową ubezpieczonego oraz odpowiedzialność cywilną kontraktową ubezpieczonego.
Zgodnie z OWU CARGO PROTECT, kradzież z włamaniem, rabunek oraz kradzież łącznie ze środkiem transportu są objęte ochroną w ramach zakresu rozszerzonego i pełnego.
Napisz do nas
Kontakt dla klientów indywidualnych
Kontakt dla firm
Biuro Obsługi Klienta Korporacyjnego
poniedziałek–czwartek 9.00-17.00
piątek 9.00-16.00
Tel.: +48 22 528 51 00
E-mail: info@colonnade.pl
Kontakt w sprawie szkód
Dział Obsługi Szkód Klientów Indywidualnych
poniedziałek–piątek 9.00-17.00
Tel.: +48 22 276 26 01
Dział Obsługi Szkód Klientów Korporacyjnych
poniedziałek–czwartek 9.00-17.00
piątek 9.00-16.00
Tel.: +48 22 528 51 00
Odwołania od decyzji w sprawie zgłoszonej szkody można zgłosić pisemnie pocztą tradycyjną lub elektroniczną:
Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce
ul. Prosta 67
00-838 Warszawa
E-mail: szkody@colonnade.pl
Kontakt dla partnerów
W sprawie ubezpieczeń turystycznych
Katarzyna Michalczyk
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Tel.: + 48 519 033 560
Katarzyna.Michalczyk@colonnade.pl
Jacek Sidorowicz
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Tel.: + 48 785 801 976
Jacek.Sidorowicz@colonnade.pl
Wojciech Jackowski
Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Tel.: + 48 516 257 619
Wojciech.Jackowski@colonnade.pl
W sprawie rejestracji i zapisów na egzaminy KNF
Kontakt do Rzecznika Klienta
Wsparcie Klientów w skomplikowanych i niestandardowych sprawach oferuje nasz Rzecznik Klienta.
Kliknij po więcej szczegółów oraz formularz.
Bezpośredni kontakt z zespołem Colonnade
Dane kontaktowe do poszczególnych osób dostępne tutaj.