
Najczęściej zadawane pytania
Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
Pytania klientów indywidualnych
Jeśli zmieniła się data rozpoczęcia i/lub zakończenia podróży lub chcecie Państwo dokonać innej zmiany/korekty na swojej umowie, prosimy o zgłoszenie tego faktu poprzez formularz kontaktowy lub zgłoszenie prośby o zmianę do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl.
Jeśli ubezpieczenie zostało kupione równocześnie z biletem lotniczym prosimy o zgłoszenie prośby o zmianę bezpośrednio do partnera, u którego został zakupiony bilet wraz z ubezpieczeniem.
Wszelkie inne zmiany w umowie ubezpieczenia prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy lub do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl.
Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Można również do nas zadzwonić pod numer 22 276 26 00. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy. Nie ma potrzeby spotykania się z agentem ubezpieczeniowym ani dostarczania wyników badań lekarskich.
Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 276 26 00.
Po otrzymaniu zgłoszenia rozpoczynamy proces jego weryfikacji. W przypadku kompletnego wniosku, wydajemy decyzję niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia roszczenia.
Jeżeli wydanie decyzji w ww. terminie nie będzie możliwe, niezwłocznie poinformujemy osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takim przypadku, decyzję wydajemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania ostatniego brakującego dokumentu/informacji.
Wszelkie zapytania odnośnie ofert na ubezpieczenia dla uczniów i pracowników placówek oświatowych należy kierować na adres PolandAH@colonnade.pl.
Pytania klientów korporacyjnych
Na pytania związane z ofertą korporacyjną odpowiedzą nasi dyrektorzy sprzedaży działający w większych miastach Polski:
Iwona Białogłowska – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska południowa
Ewelina Franczuk – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska zachodnia
Arkadiusz Obiegły – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska północna
Paweł Polniak – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Dolny Śląsk
Marek Gurbała – Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych, Polska centralna
Jan Drożdż – Regionalny Koordynator Sprzedaży, Polska centralna
oraz
Katarzyna Michalczyk – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Jacek Sidorowicz – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych
Wojtek Jackowski – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych.
Polski oddział Colonnade ma swoją siedzibę w Warszawie. Na terenie Polski działają nasi przedstawiciele – dyrektorzy sprzedaży, którzy odpowiadają za kontakt z klientami i partnerami.
Spółka Colonnade Insurance S.A. od 2017 roku posiada rating siły finansowej nadany przez agencję AM Best na poziomie A- (Excellent) z perspektywą stabilną.
Nasza oferta dla firm obejmuje ubezpieczenia tradycyjne: majątkowe, OC, odpowiedzialności zawodowej, władz spółki i osobowe oraz niszowe: ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych, czy na wypadek szkód w środowisku.
Spółka Colonnade Insurance S.A. zarejestrowana jest w Luksemburgu i prowadzi działalność za pośrednictwem oddziałów w 6 krajach: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech oraz, za pośrednictwem spółki zależnej, na Ukrainie.