Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania

Pytania klientów indywidualnych

Jeśli zmieniła się data rozpoczęcia i/lub zakończenia podróży lub chcecie Państwo dokonać innej zmiany/korekty na swojej umowie, prosimy o zgłoszenie tego faktu poprzez formularz kontaktowy lub zgłoszenie prośby o zmianę do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl

Jeśli ubezpieczenie zostało kupione równocześnie z biletem lotniczym prosimy o zgłoszenie prośby o zmianę bezpośrednio do partnera, u którego został zakupiony bilet wraz z ubezpieczeniem.

Wszelkie inne zmiany w umowie ubezpieczenia prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy lub do Biura Obsługi Klienta, e-mail: bok@colonnade.pl.

Wystarczy wypełnić formularz kontaktowy. Oddzwonimy i przedstawimy ofertę dopasowaną do potrzeb. Można również do nas zadzwonić pod numer 22 276 26 00. Wszystkich formalności dopełnimy podczas rozmowy. Nie ma potrzeby spotykania się z agentem ubezpieczeniowym ani dostarczania wyników badań lekarskich.

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 276 26 00.

Po otrzymaniu zgłoszenia rozpoczynamy proces jego weryfikacji. W przypadku kompletnego wniosku, wydajemy decyzję niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od momentu otrzymania zgłoszenia roszczenia.

Jeżeli wydanie decyzji w ww. terminie nie będzie możliwe, niezwłocznie poinformujemy osobę poszkodowaną o konieczności uzupełnienia roszczenia lub uzyskania wyjaśnień niezbędnych do weryfikacji wniosku. W takim przypadku, decyzję wydajemy w terminie do 14 dni od momentu otrzymania ostatniego brakującego dokumentu/informacji.

Wszelkie zapytania odnośnie ofert na ubezpieczenia dla uczniów i pracowników placówek oświatowych należy kierować na adres PolandAH@colonnade.pl.


Pytania klientów korporacyjnych

Na pytania związane z ofertą korporacyjną odpowiedzą nasi dyrektorzy sprzedaży działający w większych miastach Polski:

Iwona Białogłowska – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska południowa

Ewelina Franczuk – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska zachodnia

Arkadiusz Obiegły – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Polska północna

Paweł Polniak – Regionalny Dyrektor Sprzedaży, Dolny Śląsk

Marek Gurbała – Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych, Polska centralna

Jan Drożdż – Regionalny Koordynator Sprzedaży, Polska centralna

oraz

Katarzyna Michalczyk – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych

Jacek Sidorowicz – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych

Wojtek Jackowski – Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych.

Polski oddział Colonnade ma swoją siedzibę w Warszawie. Na terenie Polski działają nasi przedstawiciele – dyrektorzy sprzedaży, którzy odpowiadają za kontakt z klientami i partnerami.

Spółka Colonnade Insurance S.A. od 2017 roku posiada rating siły finansowej nadany przez agencję AM Best na poziomie A- (Excellent) z perspektywą stabilną.

Nasza oferta dla firm obejmuje ubezpieczenia tradycyjne: majątkowe, OC, odpowiedzialności zawodowej, władz spółki i osobowe oraz niszowe: ubezpieczenia ryzyk cybernetycznych, czy na wypadek szkód w środowisku.

Spółka Colonnade Insurance S.A. zarejestrowana jest w Luksemburgu i prowadzi działalność za pośrednictwem oddziałów w 6 krajach: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech oraz, za pośrednictwem spółki zależnej, na Ukrainie.