24.08.2023

Scenerię tego artykułu osadziliśmy w Twoim domu. To miejsce, w którym czujesz się bezpiecznie. Mimo zachowania szczególnej ostrożności, to właśnie tu najczęściej dochodzi do nieszczęśliwych wypadków. Konsekwencje bywają różne - od niegroźnych skaleczeń po konieczność interwencji medycznej. W każdym przypadku przyda Ci się dobry plaster. To nie przypadek, że wykorzystaliśmy ten medyczny rekwizyt w nazwie naszego ubezpieczenia. Poznaj PLASTER+ od Colonnade.


Plaster powypadkowy

Plaster prawdopodobnie kojarzysz z podstawowym wyposażeniem apteczki. Gdy w Twoim domu mieszkają małe dzieci, posiadasz różne warianty plastrów:

- z ulubionym bohaterem, który przywróci dziecku odwagę,

- z roześmianą buźką, który ma moc przywracania uśmiechu,

- w każdym kolorze tęczy, by pasował do kreacji malucha.

Takie drobiazgi sprawiają, że dziecko czuje się bezpieczniej. A Ty jako rodzic masz narzędzie, dzięki któremu szybko załagodzisz skutki niegroźnego wypadku. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić do oferty szczególny rodzaj plastra. Mowa o dodatkowym NNW powypadkowym, które gwarantuje sprawną wypłatę świadczenia za każdą dobę pobytu w szpitalu.


„Naklej” ubezpieczenie szpitalne

Na szczęście nie każdy nieszczęśliwy wypadek kończy się pobytem w szpitalu. Jednak w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia, zdarza się, że hospitalizacja jest absolutną koniecznością. Troska o finanse to ostatnia rzecz, o której myśli pacjent. Warto, by skupił się na dochodzeniu do pełni sił niż zajmował myśli dodatkowymi kosztami, które generuje jego pobyt w szpitalu. Szczególnie odczuwają to przedsiębiorcy lub osoby pracujące na akord/zlecenie. Właśnie dlatego „naklejamy” nasz PLASTER+. To ubezpieczenie, które zapewnia wypłatę odszkodowania za pobyt w szpitalu. Świadczenie pozwoli zachować płynność finansową po nieszczęśliwym wypadku. Ułatwi pokrycie bieżących kosztów i wydatków związanych z leczeniem. Będzie nieocenionym wsparciem dla rodziny podczas pasywności zawodowej poszkodowanego.


Wysokość odszkodowania za pobyt w szpitalu

Ubezpieczenie szpitalne PLASTER+ uruchomi się już w pierwszej dobie hospitalizacji ubezpieczonego po wypadku. Jego wysokość może osiągnąć nawet 300 złotych za dzień. Kwotę tę podwajamy jeżeli pacjent po nieszczęśliwym wypadku trafi na OiOM. To, jaką sumę przelejemy na konto ubezpieczonego zależy od długości pobytu w szpitalu.

PLASTER+ to nie tylko odszkodowanie za pobyt w szpitalu. Świadczenie wypłacimy również w okresie rekonwalescencji.  Doskonale rozumiemy, że po hospitalizacji, potrzeba czasu, by w pełni stanąć na nogach. Niekiedy wiąże się to z koniecznością odbycia rehabilitacji. Dlatego ubezpieczonemu przysługuje 150 zł na dobę. Takie świadczenie wypłacamy maksymalnie za 28 dni rekonwalescencji ubezpieczonego. Nie wiąż tych sum ze świadczeniami, które otrzymasz od ZUS. Polisa to produkt całkowicie niezależny od innych wypłat.


Dopasuj PLASTER+ do siebie

Różnimy się od siebie. Dlatego ubezpieczenia szpitalne nie mogą być jednakowe dla każdego. Ubezpieczenie powypadkowego leczenia szpitalnego PLASTER+ z łatwością dopasujesz do indywidualnych potrzeb. W zależności od wybranego wariantu otrzymasz od 150 zł (srebrny PLASTER+) lub 300 zł (złoty PLASTER+) za każda dobę spędzoną w szpitalu.

Cechą, którą szczególnie doceniają nasi klienci jest elastyczność ubezpieczenia za pobyt w szpitalu. Pozostawiamy Ci wybór pakietu, ale nie tylko. Wszelkie sprawy związane z ubezpieczeniem załatwisz .. TU i TERAZ. Wystarczy, że chwycisz za telefon lub wypełnisz formularz na naszej stronie internetowej. W ten sposób zawrzesz umowę, dokonasz zmian lub zgłosisz roszczenie. Wygodne, prawda? I to właśnie nam chodziło. Produkty ubezpieczeniowe powinny być na wyciągnięcie ręki. Dzięki temu po ubezpieczenie sięgniesz dokładnie wtedy, gdy będzie Ci potrzebne.


Komunikacja przede wszystkim

Bazujemy na dwóch kanałach komunikacji z klientem: mailu i telefonie. Wszelkie dokumenty dotyczące Twojego ubezpieczenia szpitalnego znajdziesz zawsze na swojej wirtualnej poczcie. Wystarczy telefon z dostępem do Internetu, by szybko sprawdzić, np. sumy ubezpieczenia. W Twojej sprawie działa też Biuro Obsługi Klienta. Konsultanci udzielą odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania pod numerem +48 22 276 26 00 przez 5 dni w tygodniu (pon.-pt.) od 8:00 do 18:00.