Ubezpieczenie assistance dla klientów Polskiej Grupy Gazowej Sp. z o.o. 

Dlaczego warto?

Ochrona swojej własności

Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie znajdujące się w domu bądź mieszkaniu.

Pomoc specjalisty

W razie awarii lub zniszczenia instalacji zapewniamy pomoc specjalisty.

Bezpłatna wizyta

Pokrywamy koszty dwóch wizyt w ciągu roku.

Zadbaj o ochronę swojego mieszkania

Ubezpieczenie wyposażenie swojego domu na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.

Dla kogo?

  • Ubezpieczenie assitance „Pomoc gazownika 24/7” jest skierowane do osób, które zdecydowały się zawrzeć z Polską Grupą Gazową Sp. z o.o. umowę na dostawę gazu ziemnego oraz przystąpić do grupowej umowy ubezpieczenia zawartej przez Polską Grupą Gazową Sp. z o.o. z Colonnade Insurance S.A. Oddział w Polsce.

O produkcie

Cechy i zalety

Ubezpieczenie „Pomoc gazownika 24/7” zostało przygotowane z myślą o potrzebach klientów indywidualnych Polskiej Grupy Gazowej Sp. z o.o. Dzięki ubezpieczeniu Państwa instalacja grzewcza jak i instalacja ogrzewania jest chroniona na wypadek awarii.

Co obejmuje ubezpieczenie?

  • Colonnade oferuje ubezpieczenie assistance, które zapewnia pomoc specjalisty w sytuacji awarii instalacji gazowej, urządzenia gazowego lub instalacji centralnego ogrzewania wywołanymi przyczynami wewnętrznymi.
  • Awarię lub uszkodzenie instalacji gazowej należy zgłosić telefonicznie pod numerem +48 22 205 51 56 dostępnym całą dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Specjalista usunie skutki zdarzenia, zabezpieczy instalację gazową przed pogłębianiem się awarii i zapobiegnie powstawaniu dalszych uszkodzeń. Koszty dwóch wizyt gazownika rocznie oraz robocizny i użytych materiałów do określonych limitów pokrywa ubezpieczyciel. Zakres świadczeń wraz z sumami ubezpieczenia został opisany w punkcie 6. Ogólnych warunków ubezpieczenia Pomoc gazownika 24/7.

Pytania i odpowiedzi

Wystarczy wypełnić wniosek i złożyć go u przedstawiciela Ubezpieczającego.

Przystąpienie do ubezpieczenia jest bezpłatne. Składkę ubezpieczeniową opłaca Ubezpieczający.

Po otrzymaniu zgłoszenia szkody weryfikujemy je i kompletujemy dokumentację. Zgodnie z przepisami wypłata następuje w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia szkody lub 14 dni od otrzymania przez nas dodatkowych dokumentów.

Dokumenty do pobrania

Ogólne warunki ubezpieczenia assistance Pomoc Gazownika 24/7 30.09.2020

Pobierz

Powiązane ubezpieczenia

Wyposażenie mieszkania dla klientów PGG
Ubezpieczenie NNW dla klientów PGG
Ubezpieczenie assistance dla klientów PGG

Jak kupić ubezpieczenie?

Zadzwoń

+48 22 276 26 00

Biuro Obsługi Klienta czynne:

pon.–pt. 8.00–18.00

Napisz

Napisz do nas maila na adres: bok@colonnade.pl lub wypełnij i prześlij formularz kontaktowy

Przejdź do formularza →
Zadbaj o ochronę swojego mieszkania

Ubezpieczenie wyposażenie swojego domu na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.